Tuesday 20 December 2011

pelik tapi benar

Kesian suamiku mlm td tak dpt tidur dalam bilik. Banyak kali kejadian ini terjadi disebabkn pintu bilik berkunci.

Apa yang berlaku semalam adalah lebih kurang jam 10.30 mlm suami keluar pergi bank untuk memasukkn duit collection. Saya di bilik and about to sleep. Setelah suami keluar then saya teringat saya belum perform isya lg.jd saya bangun ambil wuduk untuk solat isya. Seingat saya, saya tidak pun mengunci pintu sbb saya tidak gemar kunci pintu. Lagi pun suami nanti akan balik. Saya tunggu di dlm bilik tp suami tak tiba pun. Sedih sbb saya sangka suami tidak blk. Di dlm kepala ni mcm mcm duk fikir. Tp suami slalu berpesan jgn buruk sangka. Rupanya suami tidur di atas kerusi depan tv. At one time rasa syukur sbb suami ada dirumah dan selamat. Tp sedih pun ye jugak. Nape suami tak nk tidur dlm bilik. Seawl pg ketika saya otw to office suami call and claimed saya kunci pintu. Tidak say..saya rasa saya tidak kunci pintu. Im waiting you home.


Tiba tiba saya fikir adakah ada makhluk lain yg kunci pintu bilik kami? Mungkin


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment