Friday 23 December 2011

lupa nak bayar bill makan

Balik kerja terus merayau di sogo. Cuci cuci mata dan cuci cuci hidung terhadap jualan perfume yg murah bersama rakan sekerja. To be exact perfume ni kalu nak belilah during christmas season. Memang murah. Actualy tak murah cume harga yg sama tp didatangkan dengan free gift. So kalu anda consumer yang bijak beli la during perayaan krismas. Tapi saya tak beli pun sebab gaji tak masuk lagi. Since saya ni pengguna bijak, walaupun  saya ada kad kredit..tapi saya tahan nafsu saya supaya tidak menyalahgunakn magic kad tu..


Lepas jalan jalan cuci mata, rakan sekerja ajaklah pegi makan cum dinner. So saya suggest makan di cafe sogo. Konsep mkn di sini waiter ambil order di meja mkn. Setelah selesai mkn kami borak borak sambil gosip..dh tiba masa kami gerakkn bontot kami balik rumah. Ntah kenapa dengan saya hari ni..saya terus berlalu pergi tanpa say good bye kpd rakan saya. Saya pergi tanpa membayar bil mkn.  Nasib baik ade rakan saya td dia yang settle kn bill saya. Hehe apsal dengan saya hari ni?


Rakan call setelah saya berada dalam train....hey kenapa balik macam tu saja?? Saya:?@¡%¥>?@


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment