Monday 20 May 2013

My Saturday outing 002

well, the outing is always about wedding. If not, I like to stay  at home doing the house chores. Sementara tunggu my laundry done, just a quick update about my second cousin's wedding. The venue at Dewan Gemilang, Kelana Jaya. Majlis resepsi adalah sebelah mlm. Since our place is quite far from KJ, we moved frm here about 6.30pm and magrib dekat sana. Just afraid of the bad traffic can cause us late.Oh ya, the wedding ade dress code: Black n white. What?? Sebelum ni, kalu pergi wedding, suka hati la nak pakai bj ape kan..sekali yg ni ade dress code. What I can think of, Jubah Hitam je lah. Tapi takpe, my jubah very comfy n feeling arab2 gitu. Sekali sampai sana...hmmmm ade je yg tak ikut theme...

Husband n I are really envy to this family. We like to see the bonding among their family. very closed, unite and caring each other. Ada 5 adik beradik. Semua nya lelaki. Respect to his mom. mcm mane la jaga 5 hero2  time kecik2 tu kan. now semua dah besar pjg, hensem2 dah semua. and semua nya tahu hormat org tua despite of their modern lifestyle. Satu lagi yg best, part baca doa, adik mereka yg ketiga bacakan doa. cool kan. to me cool la... my husband told me that contohi la bik Miera tu. (org jawa panggil bibik kalau pangkat makcik). Eventhough bik Miera tu mother at home, tp dia ade character, mcm wanita bekerjaya gitu.

Our table.

Mostly minah salleh tak ikut theme pun. Dulu Adi ni studied kat oversea. ramai kwn2 dia dtg all the way from queensland. N to my surprise, bila jumpe laki ke pompuan ke, mesti peluk cium pipi kiri kanan. 

cantik the bride

At the same time celebrate birthday Adi, the groom. Sebelah Adi tu doctor yg sambut dia mase dia lahir..
heh? doctor pun dia jemput... maybe doctor tu cik amie nye kawan.

Dulu, the only women in the family, bik miera je, now dah tambah sorang lagi..dayang..welcome to the family.   
Nanti raya kite jumpe ye...insha Allah

Guest book....kene tuka la kot guest book guitar

Doorgift section area.

Dewan Gemilang

Doorgift, at first I received a heart shape, then mintak tukar nk sama mcm husband. sbb kalu nk letak as a deco, biarlah sama, baru cantiksss

Our doorgift


Bapak pengantin. walau botak, still maintain macho. Siap nyanyi tuk anak dia lagu 'Words'...sporting tul cik Amie ni. 

No comments:

Post a Comment